Tjena!

Jaha då var det måndag igen då... o idag ska jja till arbetsförmedlingen o skriva in mig :( hoppas att det kommer gå fort och att ja får en bra handlägare. annars idag blir det nog lugnt skulle ja kunna tänka mig... inget annat planerat iallafall hehe...


Jessica bara växer o växer.. o snart så kan hon nog gå utan hjälp också.. min lilla sötis.. :) det är nog bara någon lr någon vecka kvar skulle ja kunna tänka mig :) det känns så iallafall... hon blir ju ett on tre vecker occkså.. fasenn vad tiden går fort.. hiner ju knapp med,känns som hon kom för inte alls länge sen.. men det har redan gått ett helt år...


Snart så är det ju påsk oockså..måste ju köpa påskägg snart.. det är ju bara två vecker kvar ju.. som sakt tiden bara rinner iväg..


Nähe nu orkarja inte skriva mer. ha det topen alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0