Söndag!

Nu var det bra länge sen som jag skrev  något,men om ja ska vara ärlig så har jag faktiskt glömt bort den här ett tag hihi. men ska försöka o bättra min nu :)  Det har inte hänt så mycket här ialfall.. men nu så börjar ju våren o komma o det känns så underbart skönt så det finns inte. nu är det bara värmen som ska ta o komma också :) så man kan ta bort overallen o allt sånt o ta fram vårjackerna.. :)     Älskar min underbara dotter över allt  annat.. du är det bästa som hänt mig.. älskar min pojke också så klart :)

Nu var det bra länge sen som jag skrev  något,men om ja ska vara ärlig så har jag faktiskt glömt bort den här ett tag hihi. men ska försöka o bättra min nu :)  Det har inte hänt så mycket här ialfall.. men nu så börjar ju våren o komma o det känns så underbart skönt så det finns inte. nu är det bara värmen som ska ta o komma också :) så man kan ta bort overallen o allt sånt o ta fram vårjackerna.. :)    

Älskar min underbara dotter över allt  annat.. du är det bästa som hänt mig.. älskar min pojke också så klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0